“Babyland"-ის სიახლეები:

გაიხსნა შაბათ-კვირის კურსები და 2010 წლის 10 აგვისტოდან ცხადდება ბავშვების მიღება შემდეგ ასაკობრივ ჯგუფებში: 3-დან 4 წლამდე, 5-დან 6-მდე, 7-დან 8-მდე და 9-დან 10-მდე;

2010 წლის 10 აგვისტოდან ცხადდება ბავშვების მიღება კვირაში სამჯერად კურსებზე შემდეგ ასაკობრივ ჯგუფებში: 3-დან 4 წლამდე, 5-დან 6-მდე, 7-დან 8-მდე და 9-დან 10-მდე;

2007 წლის სექტემბრიდან დაგვემატა ახალი საგნები: რუსული ენა, ხატვა, მუსიკა (ინდივიდუალურად);

ყველა ვინც გადაიხდის წინასწარ ერთ-წლიან საფასურს მიიღებს 10% ფასდაკლებას;

“Babyland”-ში კურსების დამთავრების შემდგომ ბავშვები გაივლიან 15-დღიან კურსს ბრიტანეთში;

 


მეთოდიკა და პროგრამა

' Let's play '' რაც თარგმანში ნიშნავს ‘' ვითამაშოთ ''! ამ სიტყვებით იწყებს ნებისმიერ გაკვეთილს “ Babyland ”- ის პადაგოგი . თამაში ბავშვს არასოდეს სწყინდება . ორმაგად საინტერესოა , როდესაც მასთან ერთად უფროსი თამაშობს . მთავარი შეთანხმება თამაშისა – ურთიერთობა ინგლისურ ენაზე . იმისათვის , რომ ადვილად გასაგები იყოს ბავშვისთვის , რაზე საუბრობს პედაგოგი , პედაგოგი საუბარს წარმართავს მიმიკის და სურათების დახმარებით .

აი ბავშვის ერთ - ერთი საყვარელი თამაში “ Babyland ”- ში : ბავშვი ისმენს მარტივ სიმღერას და განასახიერებს სიმღერის გმირებს . თამაშის ფორმით ბავშვი ადვილად იმახსოვრებს ახალ სიტყვებს და გამონათქვამებს . სპეციალისტები ამას უწოდებენ “ კომუნიკაბელურ მეთოდს ”. ეს მეთოდი ორმოცდაათი წლის წინ განვითარდა , დღეს ის ფართოდ გამოიყენება მთელ მსოფლიოში . თამაშის დროს ბავშვი თავისუფლად გრძნობს თავს ანუ არ ეშინია შეცდომების დაშვების , ბავშვმა იცის , რომ თუ შეეშლება , პედაგოგი დაეხმარება .

ამ მეთოდით ბავშვი სწავლობს საუბარს და სმენით აღქმას სალაპარაკო თემებისა . ურთიერთობის პროცესში შეისწავლება გრამატიკაც , თავდაპირველად ბავშვი იმახსოვრებს სიტყვებს და წინადაებებს , დროთა განმავლობაში კი ასხვავებს გრამატიკულ ფორმებს : მხოლობით და მრავლობით რიცხვს , წარსულს და ახლანდელ დროს . ბავშვი თავიდანვე სწავლობს წინადადების სწორად ჩამოყალიბებას , ეს კი ინგლისურენოვანი ქვეყნებიდან ჩამოსული პედაგოგების დამსახურებაა .

პედაგოგი მკაცრად იცავს პროგრამას . ყველა გაკვეთილი წინასწარ არის დაგეგმილი , რაც ეხმარება ეფექტური შედეგის მიღწევაში . მცირე პროგრამა ასეთი სახისაა :

სწავლის პირველი წელი : ბავშვი სწავლობს საუბრის აღქმას სმენით , ეცნობა სასაუბრო თემებს : ამინდზე , ჯამრთელობაზე , გარეულ და შინაურ ცხოველებზე , სათამაშოებზე .

სწავლის მეორე წელი : ეს არის გარდამავალი ეტაპი , ბავშვი აგრძელებს ურთიერთობას ზეპირად , პარალელურად კი ემზადება კითხვის და წერის სწავლისთვის . ბავშვი თავდაპირველად ეცნობა ანბანს ასოებით , ხმით და სურათებით . ძირითად თემებია : სახლი , მაღაზია , ტანსაცმელი , ოჯახი , დრო და სხეულის ნაწილები .

სწავლის მესამე წელი : ბავშვი იწყებს კითხვას და წერას , მთავარი თემებია : ქალაქი , სკოლა , დღესასწაული , მოგზაურობა .

სწავლის მეოთხე წელი : ბავშვი ხვეწს და აძლიერებს ინგლისური ენის ძირითად ცოდნას .